Det börjar bli...

... hög tid att gå och lägga sig.
Vi ska upp imorgon för att träffa en ögonläkare.
Jag tyckte förut att Gry skelade lite och ville då att det skulle kollas upp, nu tycker jag inte att det skelas alls men lika bra att kolla då man har en tid. Pappa D opererade ju ena ögat i ung ålder så det kan vara värt att kolla.

Har ikväll kikat runt lite på dynor till Antilopstolen men har inte hittat något bra. Däremot  hittade jag en massa som hade sytt egna dynor.
Ahaa, tänkte FixarUll..
Symaskin      √
Tråd              √
Tyg           inhandlas
Kunskap    öuhm, övning ger färdighet?
Vi får la se vad som händer, så jäkla svårt kan det väl inte vara?! Det är det säkert men jag måste ju prova iaf!

Det ska bli så skönt att få krama pappa D imorgon, han har jobbat hela helgen och jobbar sedan dygn igen på tisdag..

Ska städa undan en snabbis och sen sova, man vet aldrig vad klockan är när det är matdax för lilltösen.. 

Och med det säger jag godnatt!

 



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0