Håravfall..

..lider jag av.
Dock inte för tidigt håravfall, hoppas jag! Jag antar att det hör ihop med amningen.
Det bokstavligen faller av!
Nästan så man drar sej för att tvätta eller borsta håret..
Jag vet att det är ganska vanligt att man tappar hår när man ammar och att det brukar komma i 3-4 månaders ålden. Men att det skulle vara sånna här mängder..
Fortsätter det såhär så kommer jag att se ut som SkallePer snart.


Skallig men glad!


Jag vet dom som har slutat att amma just för att håret ramlar av.. Jag vet inte riktigt hur jag känner inför det.
Håret kommer ju att komma tillbaka förr eller senare och så länge jag inte har kala fläckar så kommer Grysan att fortsätta ammas!


Postat av: ♥ Anna S

Jag vill inte skrämma dig nu men jag tappar FORTFARANDE mängder av hår och jag slutade amma för 10 månader sen!!!

Jag är tunnhårig nu (och det kommer gråa strån) = det går utför ;).



Kramis

2011-01-21 @ 14:13:02
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Sylvia Persson

Ingen fara gumman ! Svärmor har ett antal peruker om det skulle bli vädigt illa, det är bara att höra av sej. Du kan bli blondin eller musgrå det är bara att välja.

2011-01-23 @ 12:38:45

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0