Hemma i Dalarna!

Nu är vi, jag, Gry och pappa D hemma i Dalarna.
Vi bor hos mormor.
Grysan trivs som fisken i vattnet med all mormoruppmärksamhet :)

Planen är väl att pappa D ska sysselsätta sej med sina skidor mest hela tiden, medans jag och Gry ska försöka umgås lite med mormor, farmor & farfar, faster & kusiner och nån liten vän.
Vi lär väl hinna med en hel del myseri under dom kommande 2 veckorna :)

Resan upp hit gick superbra! Gry sov hela vägen till Mora, fick lite mat och ny blöja. Somnade sedan om och vaknade hemma på mormors gård. Sikken guldunge att ha med sej!

Nu tror jag att det ropas MAAAT, för min del den här gången. Grysan sover :)

Postat av: ♥ Anna S

Vad charmigt. Pratar ni dalmål?



Jo men visst är det en UJ-vagn vi har.

Min knirrar och knarrar också en del nu när det är kallt och buckligt underlag.

Men jag testade med lite 5-56 olja i alla rörliga leder och nu är den nästan helt tyst.

Jag tror att det kommer in massa smuts och salt i alla små skrymslen och att det är det som gör att det gnisslar.

Jag måste göra en ordntlig tvätt av vagnen sen när det är bättre väder!!



Kramis

2011-01-25 @ 10:13:34
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0