Rea på Polarn & Pyret och IKEA

Dagen har gått i shoppingens tecken.

Jag, Gry, mamma H och bebis S tog en tur till Kista för Polarn & Pyret rean. Mycket fint fanns det!
Det som inhandlades var en fin randig klänning till vår/sommarn och en body.
Även ett besök på Åhlens var givet! Såg en sån fin filt hos Anna förut så jag blev tvungen att köpa en likadan till Gry :)
Efter lite fika, amning och andra bebisbestyr så styrde bilen mot Barkaby och IKEA.
Planen där var att äta lunch (som intogs vid 16.15) och införskaffa ramar till framtida fot och handavtryck.
Kom hem med liiiite mer än dom där 2 ramarna. Bla. vattenfärg, haklappar, en antilopstol, skedar och skålar till Grysan och brickor.

Nu ska jag ta och packa upp dagens skörd och sen gå och sova. GALET trött!
Gry fick lite gröt i magen och sover sen en timme tillbaka och förhoppningsvis så fortsätter hon med det ett par timmar.

Godnatt!

Postat av: ♥ Anna S

Vad kul att det blev så mycket shopping :).

Visst är filten supergosig och lite PoP:ig :).

Köpte du med brickan till Grysans matstol?

Annars är det ett hett tips. Det blir mer stöd med det på bla :).



Kram



ps, heeelt OK att du länkade mig. Bara kul ju!

2011-01-21 @ 14:14:58
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0