Utvilad?

Jo, jag är faktiskt utvilad.
Grysan somnade vid 21 igår, ville bara ha lite påfyllning någon halvtimme efter det.
Sedan var det dax för nattmat vid ca 02 och hon sov ända till 07.
Ingen är gladare än jag!
Fast nu när jag tänker efter lite så är det ju såhär på ett ungefär som det brukar se ut, bara det att jag ALDRIG går upp så tidigt som 07 numer.. Därför det känns som om hon sover "sämre" bara för att jag är trött och vill fortsätta sova.
Varför inte bara gå upp, som nu, vid 07?
Kanske ska bli en ändring där? Men vad fan ska jag upp vid 07 att göra?
-Promenad, kommer pappa D att säga.. Hmm.. Tåls att tänkas på..

Nu ska vi strax åka iväg till farbror ögonläkare!


Såhär kan det se ut när man sover som bäst!



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0