Gårdagen

Gårdagen startade 06.30.
Vaknade av att Gry stod upp i sängen och pratade glatt.
Vi gick upp, åt frukost och gjorde oss iordning för dagen.

Pappa D kom hem från jobbet vid 9tiden och med sej hade han en tårta! :)
Tårtan var den godaste jag smakat på länge! Vit marsipan med chokladmousse inuti. MUMS!

Vi styrde sedan kosan ner till byn för att äta lite lunch och småhandling.

Daniel åkte iväg på jobb (han jobbar natt och sedan dygn innan vi åker hemåt) och vi fixade lite här hemma.

Gry tog sej en liten sov och jag råkade visst somna med henne, lite för länge och det ställde till hela min planering för kvällen.
Jag hade tänkt äta lite kräftor och dricka ett glas mousserande när Gry somnat för kvällen och bara sitta och tänka igenom året som gått och åren som ligger framför. Meeen det blidde inte riktigt så.
Kräftor och mousserande blev det, men med Gry som sällskap. Inte fy skam det heller men det blev som sagt inte alls som jag hade tänkt mej.
Gry somnade sedan vid 22.30 eller nåt sånt..



Det var min 27e födelsedag i korta drag..



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0