Midsommar 2011

Jag har aldrig varit något riktigt fan av "storhelger". Det enda som har varit/är viktigt för mej är julen.
Alla andra, som påsk, midsommar osv har lixom aldrig varit speciella. Men jag tror att jag har ändrat åsikt, nu när Gry har kommit till oss så känns alla sådana helger när man träffar familj och vänner mer viktiga och speciella.
Det har helt plötsligt blivit SÅ mycket mer att leva för :)

Midsommarhelgen tillbringades med nära och kära hemma i Dalarna.
Det är ganska skönt att komma hem dit (ja, jag kallar det fortfarande hem, efter typ 8 år på vift).

Grysan var i sitt esse hela helgen, hon älskar när hon får vara i centrum och alla som pysslar med henne.

På självaste midsommarafton var vi först upp till hembygdsgården och tittade lite. Tänkte att vi kanske skulle träffa på lite bekanta med det var mest "utsocknes" människor där. 


Hjärtat som ni ser är snö som ligger kvar uppe på fjället, ganska häftigt :)


Senare på eftermiddagen så samlades vi hemma hos mamma/mormor och åt midsommarmat och drack gott.
Grys farmor, farfar, faster och lilla björnligan kom oxå ner och gjorde oss sällskap, MYCKET trevligt!
Lite senare kom även grannarna Inger och Larsson över.
Farfar sjöng och spelade gitarr för fulla muggar! Himla mysigt :)





Jag är väldigt glad att jag har dessa människor runt mej och Gry! Och varje gång vi åker hem, tillbaka till vår lägenhet så längtar jag tillbaka..




Postat av: Mormor

Åh vilka härliga bilder, visst hade vi trevligt....

många glada skratt, go mat, välkomna hem igen snart, längtar efter Grysibumsan såååå............

2011-07-04 @ 07:47:02
URL: http://mammatillgry.blogg.se/
Postat av: Sylvia Persson

Alltid lika trevligt, är så roligt att se sina barn axla föräldrarollen. Nu är våran tid då vi kan sätta oss ner och njuta av barnbarnen, och lämna tillbaks dom till respektive föräldrar när det är sovdax.

2011-07-04 @ 23:41:40

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0