Den är miiiiin!

Eller vååååår kanske jag ska säga.. :-p

Har suttit med världens puls nu ett bra tag.
Slutminuterna på Tradera är inte att leka med..

Jag har alltså budat hem en vagn, en med VÄNDBAR sittdel! Och till ett väldans bra pris!

Stor idé att ha en ny vagn nu, tänker ni säkert.. Hon är ju så pass stor så hon kan sitta framåt.
Ja, det kan hända att det är så. Men jag tycker inte att hon är riktigt redo för det än. Varken hon eller jag är det. :)
Jag vill kunna se henne, hur hon reagerar på saker och ting, jag vill att hon ser mej, att hon känner sej trygg osv.
Tids nog kommer hon att komma på att hon vill sitta framåt och då kommer hon självklart att få det. Men om det blir om en månad eller fyra, det återstår att se.

Bilden nedan är den vagn som vi förhoppningsvis får hämta imorgon.
Teutonia Spirit S3 2010 med div tillbehör

Jag la även ut våran vagn på blocket och jäklar vilken rusning det blev.
Har mailat med en som är beredd på att åka från Vadstena, ja VADSTENA.
Åka så långt för en vagn.. Ok om man ska kika på en bil eller liknande men en barnvagn..
Jaja, vi får la se vad som händer. Vem som blir den lyckliga ägaren till vårat vrålåk.

Hoppas, HOPPAS bara att jag blir nöjd med denna nu.
Annars får jag väl Danne på mej :-p.
Vi har inte direkt samma funderingar, tankar och åsikter när det kommer till detta. ;-p

Tjohooo

Postat av: ♥ Anna S

Berätta allt om både köp & sälj pls :)

2011-03-16 @ 23:14:16
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Vill se dina egna bilder på vagnen!

Är du nöjd med den?

Fick du bra för UJ:n?



Byeeeeeeeeee

2011-03-18 @ 21:46:59
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0