En önskan såhär på kvällskvisten..

Jag önskar mig en Teutonia Spirit S3!
En svart sådan.. Den har lixom det jag söker och önskar..
Vändbar sittdel, bla..











Åh, ge mej en vinst på en triss!


Postat av: Nina - Glamourmamman

Vi har en sådan röd, och vi är sååå nöjda med den och har använt den till båda barnen! Har t.om kunnat jogga med den när min äldsta hade den med enbart sittdel. Super!

2011-03-07 @ 19:06:56
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Sv: Vi har en 06 faktiskt, och den köpte vi ny då. Den är ju ganska dyr tyvärr, så vi brydde oss inte om att sälja den på Blocket eftersom andrahandsvärdet verkade vara uselt... Hoppades istället på att vi skulle få ett barn till, och det fick vi ju :-) Men eftersom andrahandvärdet är så lågt (antar att det fortfarande är det) så borde ni kunna fynda. Vet inte vilket år dom ändrade lite i modellen, har för mig att det finns handbroms nu?



Jag har i stort sett bara gott att säga om den, medan mannen kan uppleva att det är störande att köra med svängbart hjul, så han låser det allt. Men det är ju en smaksak - ska man gå i butiker är den grym ;-) Annars har vi använt den överallt i stort sett. I snö funkar den bra, men visst kan snön packa ihop sig lite på framhjulet. Inget som jag har tänkt på nämnvärt dock. Ett minus är kanske att den inte är lika stabil som en fyrhjulig, men det gäller väl alla sådana vagnar.



Min äldsta son använde den i nästan 2 år, och jag antar att C också kommer att göra det. Hoppas att ni kan hitta någon prisvärd! Trevlig kväll!

2011-03-08 @ 18:02:31
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0