Knäckt!

Ja, knäckt blev jag igår.
Pratar såklart om ryggen..

Hade en tid hos naprapaten igår fm.
Väl där så förklarade jag läget med ryggont, graviditet och kejsarsnitt.
Han provade min rörlighet genom att jag fick böja och vrida mej åt alla möjliga håll, det var inga som helst problem.
Han såg dock att jag var lite svullen mitt på ryggen vid ryggraden.

Han kikade även på mina (numer obefintliga) muskler. Han konstaterade att mina mag/ryggmuskler är toksvaga.
Musklerna mitt på lixom.. Dom på sidan var helt ok, mer styrka än det borde va enligt honom. Alltid något :)

Blev som sagt knäckt och fick med mej några övningar att göra hemma.
Prövade på att göra övningarna där på plats så att han såg att det blev rätt, och tro på fan att jag har träningsvärk i magen idag.
Nu ska jag köra dessa övningar till midsommar. Har bokat in ett besök i april oxå för att se att det går åt rätt håll.

Måste säga till Danne att han ska påminna mej om att köra övningarna, annars kan jag kanske be dej Anna :-p


Postat av: Ann-Mari /mormor/

Ja de e bara och träna på.............

2011-03-15 @ 11:37:38
Postat av: ♥ Anna S

Jaja det är klart jag ställer upp.

Tänk dig mig, med piskan (fy Ullis, inga snuskiga tankar nu) i högsta hugg, skrikandes TRÄÄÄÄNA DIN LATA KOS.. Eeeh nehe.

Tänk PÅ mig och kör hårt :).

Kramis

2011-03-16 @ 23:13:15
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0