Kuckelikuuuu, klockan är sjuuuuu

Godmorgon,

Grysan tog sej ett nattmål vid 4-tiden (tror jag, ammar i sömnen nu mer), somnade sen om för att vakna halv 7..
Jag gav henne en chans att somna om men gick sedan upp med henne för 10 min sen.
Jag hade en snabb tanke och önskan om att Danne kunde gå upp med henne, så jag kunde få sova vidare men han fortsatte att snusa kudde trots hennes "ihhuhääääjajajjajaihuuuuuuuuuuuuuuuu, jijjjäääääääääääihuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaa".

Det känns lite konstigt att vara uppe såhär tidigt. När jag sen insåg att det är lördag så känns det ännu mer konstigt. Men varför?
Jag som mammaledig har inga vardagar och helger, iaf inte som förut när man jobbade och helst inte när pappa D jobbar som han gör.
Iofs så är han ju ledig nu hela helgen men han jobbar ju både vardagar och helgdagar..

Grysan ligger nu på golvet och tuggar på sin prasselleksak, pappa D ligger och sover och jag ska ta mej lite frukost.

Ser fram emot att få sova en timme till sen när pappan i huset behagar vakna för att titta på det här förbaskade skit, förlåt, skid-vm.

Önskar er en härlig lördag!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0