Naprapatbesök

Igår var jag till naprapaten på besök. Det var ett trevligt och mycket bra besök måste jag säga.
Efter att hon kollat på mina hälar så kunde hon konstatera att det var 3 ställen som det var lite skevt på, i både nacke och rygg.
Jag fick ström (tens) på 4 ställen, rumpan och nedre ryggen.
Hon körde även med ultraljud längs ryggraden samt i nacken. Det var en väldigt behaglig känsla av värme.
Hon masserade lätt och knäckte sedan både rygg och nacke.
Nacken lät precis som om man trampade på en knäckebrödsskiva.. Hua! Lite läskigt men så jävla skönt efteråt.

Vi kom överrens om att vi ska ses ett par ggr till när jag ändå är här uppe. Nästa besök redan på måndag!

Skönt att äntligen få lite ordning på den här ryggen.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0