Pappa D nattar

och jag blir alldeles varm i hjärtat. ♥

Postat av: Anonym

Ja, det är ett riktigt grabbäventyr jag har blivit inlurad i. Långt, trångt och skumpigt, kan vi nog räkna med. Återkommer om det där!

Och vi har ett gediget barnsortiment fårn IKEA, ibland skärper vi till oss och använder grejer för vuxna men herregud vad praktiskt det kan vara med dricksglas, skålar och annat som inte går i tusen bitar när man tappar det på plattorna runt köksön...

Ang. mammagrupper får de mycket skällsord, mina nyblivna mamma-kompisar ringer och bara aaaah, vi måste träffas, jag blir gaaaalen på allt blöjsnack!

Själv tycker jag att det låter mysigt och riktigt längtar till att få diskutera bajs och välling ;-).

Hoppas du får trevligt hur som helst, och nu vet jag vad jag ska bjuda på när herrkapet känner för att våldgästa ön. Mango!

Kram



2011-03-24 @ 11:17:43
URL: http://cinnia.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0