Trött och trist

Idag är en sån dag när man helst bara hade velat ligga kvar i sängen.
Trött och uttråkad.
Samtidigt som jag inte orkar göra nåt så önskar jag att jag hade nåt att göra.
Med "nåt att göra" menar jag inte städa eller liknande, utan något roligt hittepå..

Gårkvällen var trevlig!
Jättegod mat som pappa L hade fixat och en skvätt vin.
Så skönt att bara kunna packa ner en pyjamasklädd Gry i vagnen och dra på sej skorna och sen knalla över till grannarna.

Diskmaskinen och tvättmaskinen är nu igång och gör sitt.
Grysan sover men vaknar nog när som helst.
När tösen vaknar blir det lunch och sen i eftermiddag en promenad.

Jag ska även försöka få ner lite saker i förrådet.
Grys framtida rum är överbelarmat med saker, högt och lågt.
Urväxta kläder, kläder som ska ut på tradera, babygym osv.
Babygymmet tex. känns lite för litet nu.. :-p

Åh just det! Imorgon är det dax för något jag längtat efter huuuuuuur länge som helst men inte fått tummen ur för att fixa.
Jag ska fixa min rygg!
Ryggen har inte varit riktigt bra på flera år. Och nu efter en graviditet så är det nog rätt mycket som skulle behöva fixas till.

Nu vaknar sötröven!

Postat av: Sylvia Persson

Ibland är söndagar urtråkiga, man vill helst stryka dom från almenackan !

2011-03-13 @ 18:40:29

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0