Utebliven onsdagsträning, lunchdejt och 1 timmes nap

Jag och Grysan har precis vaknat efter 1 timmes välbehövlig nap. SÅ himlans skönt!
Det tog på att vandra runt i Kista C nån timme.
Vi åkte nämligen dit idag för att käka lunch med en vän från mitt gamla jobb.
Han fick själv en dotter i början på januari så vi pratade en hel del bajs och amning. Haha! Det var trevligt och jag får bjuda igen sen när han är pappaledig.

Gårdagen skulle ju bestå av träning var det sagt.
Det blidde ingen träning av den form jag hade tänkt och velat,  ist tog jag och grannfrun en långpromenad.
Det är ju en form av träning det med så jag har iaf inte bara suttit och pillat naveln. (jag hatar förresten att pilla(bli pillad i naveln) Jag måste komma igång med träningen!!
Tänk om fler kunde vara så bra på att påminna som Anna, då kanske man skulle komma iväg med den här slappröven nångång..

På kvällningen sen så bakades de kärleksmums och "kardemummasnurror". Blev ganska lyckat tror jag, förutom när jag kom på snilleblixten att ha i blåbär i några snurror. Resultatet blev kladdiga och toklila bullar, men ganska goda ändå.

En sak som jag skulle behöva är en ryggfixare. Känner hur det tar på ryggen med amning och bärande av bebis.
Ryggen har väl varit lite halvskev innan Gry också så det är inget problem som kommit precis nu.
Ska ringa imorn och boka en tid till veckan!

Tjo!

Och nu slog det mej precis att pappa D är ledig HELA helgen!
Tjohoooojajajajaaaaa!


Postat av: Sylvia Persson

Ha en underbar helg hela familjen ! Saknar Er.

2011-03-03 @ 22:34:37
Postat av: ♥ Anna S

Jag kanske är bra på att påminna. Men det vore bättre om jag var bra på att träna :).



Godnattkram

2011-03-05 @ 00:07:15
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0