Vasalopp och tittuuuuuut

Här hemma är det skidor på tv:n. Har så varit sedan Gry vaknade, alltså 07.30.

Jag funderar på om man ska satsa på ett vasalopp innan 30. Jag hade ett "mål" att köra ett innan 25 men det sket sej.
Eller ett helt vasalopp är ju ganska långt, kanske ska börja med tjejvasan.. Vad tror ni? :-p
Har ju bra många mil i dom här benen. Inte för att jag har kört en meter på säkert 10 år men det hör inte hit.


Grysan ränner runt här i sin gåstol (tack faster) och mamman och pappan har precis fikat.


En lek som Gry uppskattar är denna "tittutlek". Den är så himlans skoj!

Vi sa ju att vi eventuellet skulle åka till Norrviken idag men vi skiter i det :-p
Det blir en hemmadag med en promenad till byns postombud, lite paket som måste postas och frisk luft är aldrig fel. Solen skiner ju oxå för bövelen!

Tja på ett tag!

Postat av: Sylvia Persson

Ju fler kort jag ser på Erat "hjärteGryn" desto mer längtar farmor !

2011-03-06 @ 13:41:02
Postat av: Ann-Mari /mormor/

Ja ja håller med dig helt och hållet farmor, mormor

blir alldeles sjuk. Nu får dom snart komma upp till oss eller hur? Längtar sååååå!!!!

2011-03-06 @ 13:53:42

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0