Stövlar till breda vader sökes!

Fan, jag letar och letar och letar men hittar ingen förbaskade stövel som rår på mina vader..
Dom som jag hittat och passat har ju varit modell "tant" och där är jag inte riktigt än känner jag.

Det ska inte vara en massa spännen, dragkedjor och annat krafs som går härs och tvärs.

En ren "lite finare" stövel med lite klack skulle jag vilja ha.

Sen vore det ju bra med en högre vintersnörkänga oxå..
Hittade en fin som Emmy kikat på. Är dock lite rädd att denna modellen (som är jättesnygg) skulle se konstig ut på mej då jag är så kort..

Synd att man alltid blir så jäkla svettig av att prova skor, eller är det bara jag?


Jakten fortsätter!


Postat av: Anna S

Jaja, det är BARA du som blir svettig när du provar stövlar.

En annan är torr som en öken i augusti.

Joråsåatt...

2011-11-24 @ 22:57:47
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Emmy

Blev det några skor? Jag är också "kort" ca 160 och de ser inte ett dugg konstigt ut :)

2012-01-09 @ 18:47:55
URL: http://emmyt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0