Tyst och tomt

Kom hem till ett tyst hem nu idag..
Ingen Gry som kom springades med ett glädjetjut och världens leende, ingen karl som stod och lagade mat..

Gry och pappa D har åkt hem till mojmoj och fajmoj och blir där ett tag, antagligen veckan ut.
Skönt för dom allihopa att få träffas lite, det blir ju inte allt för ofta.

Mojmoj visste ingenting om att Danne och Gry skulle komma upp så hon hade blivit bra överraskad. Helt enligt plan!

Jag pussade en sovande Gry hejdå imorse, det brände i hjärtat och tårarna kom.. Älskade hjärtat mitt!

Postat av: mormor

Ja de var bara förnamnet överaskad. Jag höll på att tappa allt jag hade i händerna, när Grysan och pappa Danne kom hem till mig, visste INGENTING om detta. Men vilken lycka att få se dom, det är 1 månad sen jag var till Er sist. Guuuu sô härlä....

2011-11-07 @ 20:50:54
URL: http://mammatillgry.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0