100911-110911

Idag är det ett år sedan Grysan kom till världen.

I skrivande stund för ganska exakt ett år sedan rullades jag in på operation för att genomföra kejsarsnittet.
Det var med skräckblandad förtjusning som jag låg där som Jesus på korset med nålar i båda armvecken.
Rädsla, förvirring, besvikelse, och total lycka var en del av dom känslor som bubblade runt.
Rädd för att opereras, förvirrad för att jag inte riktigt hängde med, besviken för att det inte var såhär det skulle gå till och total lycka för att jag nu äntligen skulle få möta den där underbara som låg där inne i magen.

Det känns helt obeskrivligt overkligt när ja tänker tillbaka...
Tänk att det är ett helt år sedan jag låg där i soffan med värkar när Danne kom hem från jobbet..

Ett år har gått, ett helt underbart sådant.
Såklart har det varit rädsla, förvirring och total lycka även här. Den enda känslan som jag nog inte upplevt under Grys första levnads år är besvikelse.
Aldrig kunde väl jag tro att vi skulle få världens härligaste, underbaraste, goaste unge!

Mamma och Pappa ÄLSKAR dej Gry! ♥


Postat av: Mamma H

Kärlek! <3

2011-09-11 @ 14:44:02
Postat av: Sylvia

Ja visst är hon härlig !!!

2011-09-12 @ 10:26:19
Postat av: Anna S

Grattis i efterskott lilla Gry!!

Idag är det min stora tjejs tur att fylla år. Hela 7 år blir hon!



Angående höst och vinterkläder så tycker jag såhär:

En skaloverall från PoP är ovärdeligt. Den skyddar mot regn, blåst och smuts och det är bra med overall för det blir inga glipor.

Ett fleecefodrat regnställ är också bra till de lite kallare dagarna.

Likaså fodrade gummistövlar.

Ang overall.

Jag har haft en overall var till barnen. Eftersom dagens ovareller är så bra (vattenavvisande/täta) så hinner de alltid torka till dagen efter.

Däremot är det bra med många uppsättningar av små tumvantar och mössor. Dels försvinner det typ ett par om dagen, eller iaf per vecka på dagis och sen blir de så smutsiga och man hinner inte tvätta hela tiden.

Hmm. Kommer jag på nått mer hojtar jag.

2011-09-16 @ 10:21:46
URL: http://ansobloggar.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0