Muffinsbak!

Imorse efter frukost slog jag och Grysan på stort, vi bakade muffins!
Tanken var att ta med ut och fika och leka med grannfamiljen, meeeen fick ganska snabbt info om att lilltjejjen i familjen R/Å fått magsjuka.
Jag kom även på att jag egentligen kanske är lite för förkyld för lek/fikadejt ihop med dom små..
Vi stannade inne och pysslade lite ist och fikade, men bara mamman åt muffins, Grysan fick äpple och russin :)



Postat av: Sylvia

När man ser Gry på det här kortet kommer jag att tänka på en saga från min barndom om "prinsessan guldlock" är det nån mer som kommer ihåg den ?

2012-03-12 @ 09:59:31
Postat av: Sylvia

När man ser Gry på det här kortet kommer jag att tänka på en saga från min barndom, "prinsessan Guldlock" nån mer som kommer ihåg den ?

2012-03-12 @ 10:03:34
Postat av: mormor

Javisst gör man det. Ska bli härligt att få hem dom alla till helgen.

2012-03-12 @ 14:23:30
URL: http://mammatillgry.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0